Przyjmowanie skarg - funkcjonowanie Ośrodka

 


Procedura
przyjmowania skarg
dotyczących funkcjonowania Ośrodka



1. Osoba, która stwierdziła nieprawidłowości w funkcjonowaniu Ośrodka (niewłaściwa obsługa, zła organizacja pracy, niesprawne urządzenia itp.) może złożyć skargę do Dyrektora WORD.

 

2. Skargi i zastrzeżenia można składać drogą pisemnie, faksem, pocztą elektroniczną a także ustnie do protokołu.

 

3. Sekretariat Ośrodka, przyjmując skargę rejestruje ją w specjalnym do tego celu założonym rejestrze i niezwłocznie przedstawia dyrektorowi do dekretacji. Wpisanie dekretacji na dokumencie polega na wymienieniu właściwej osoby funkcyjnej, do której należy kierować dokument.

 

4. Osoba funkcyjna, do której została zadekretowana skarga niezwłocznie po jej otrzymaniu rozpoczyna postępowanie wyjaśniające, a następnie wraz z wnioskami przedkłada dyrektorowi Ośrodka w terminie wyznaczonym na dokumencie.

 

5. Dyrektor WORD po zapoznaniu się z przedłożonymi materiałami ustala treść i zatwierdza ją celem udzielenia odpowiedzi.

 

6. Odpowiedź na skargę dotyczącą funkcjonowania Ośrodka winna być udzielona w terminach wynikających z przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

 

 

 

 

Wytworzył:
Zdzisław Witos
Udostępnił:
Styczewski Paweł
(2008-09-19 10:19:13)
Ostatnio zmodyfikował:
Styczewski Paweł
(2019-04-30 12:31:15)
       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki